Дневне архиве: 11. новембра 2020.

Engleski jezik 19. čas – I4 – Self-check 1 (Priprema za Prvi pismeni zadatak)

Na ovom času nastavljamo sa pripremama za prvi pismeni zadatak koji jedna grupa ima sutra 19.11. a sledeća grupa 25.11. 

Vežbanja se nalaze u radnoj svesci na strani 19 Self-check 1.

  1. zadatak – izaberite u svakom redu reč koja ima negativno značenje (morate znati prevesti svaki pridev).
  2. zadatak – zaokružite ispravan predlog.
  3. zadatak – dopunite rečenice datim rečima.
  4. zadatak – zaokružite ispravan odgovor A, B ili C.
  5. zadatak – dopunite rečenice ili to-infiinitivom ili gerundom glagola iz zagrade.
  6. zadatak – pročitajte oglas i zaokružite ispravan odgovor da popunite praznine.

Rešenja: Self-check answer key.

Sledeća vežbanja koja radimo se nalaze u dodatku na kraju udžbenika na strani 3 Word store 1.

zadatak 1a- napišite prideve koji imaju suprotno značenje

zadatak 1b – dodajte negativne prefikse UN-, IN-, IR- ili DIS- da dobijete prideve suprotnog značenja.

zadatak 1c – iza svakog prideva napišite predlog koji uvek ide iza njega.

zadatak 1d – napišite prideve koji se dobiju kada oduzmete negativne prefikse

zadatak 1e – od datih imenica napišite prideve.

Rešenja: Focus 2 Word store 1 answer key.

Da biste se dobro spremili za prvi pismeni zadatak, potrebno je da u udžbeniku ponovite gradivo iz gramatike i reči koje su rađene na stranama 12, 13, 14, 16, 17, 18 i 22 a u radnoj svesci strane 8, 9, 10, 14, 17 (1. i 3. zadatak), 19. Ponovo pročitajte i onlajn lekcije od 10. do 18. časa. Vežbanja na strani Focus review 1 u udžbeniku, Word store 1 u dodatku uz udžbenik  i Self-check 1 u radnoj svesci su posebno korisna jer sadrže  ukratko prikazano svo gradivo koje će biti na pismenom, kao i slične zadatke koje ćete dobiti da uradite.

Pismeni ćete raditi na odštampanom testu, a ispravku ćete pisati u vežbanci.

Dopunska nastava za vas je sredom od 7.20 (pretčas) gde možete da pitate da vam objasnim šta vam nije jasno.

Физичко васпитање – Развијање моторичких и физичких способности; Снага мишића трбушне пресе

Поштовани ученици,

Следећа наставна тема поред спринтерског трчања, технике извођења и увежбавања положаја тела, рада екстремитета и извођења ниског старта је повећавање и развијање  снаге мишића трбушне пресе. Код ових вежби за горње припоје ноге мирују, а тело се помера, изводите вежбе у више серија са 20 – 30 понављања. Код развоја мишића стомака – доњи припоји изводите вежбе у више серија са различитим покретима ногу, при чему тело и руке мирују. За више информација и практичних упутстава на часовима редовне наставе.

Спортски поздрав и успешан рад !